Pogoji nakupa in dostave

Pogoji nakupa

Ti prodajni pogoji definirajo postopek naročanja, plačila, dostave in vračila ustrezne reklamacije blaga, ponujene na našem spletnem mestu. Dobavitelj in prodajalec je Inexall d.o.o. Kupec blaga pa je obiskovalec spletne trgovine, ki izbere vsaj en izdelek, ga da v košarico, plača s kreditno kartico, e-bančništvom, položnico na banki in pošlje naročilo prodajalcu, ali pa pošlje naročilo in izdelek plača po prevzetju (z gotovino ob dostavi).

Kupcu je omogočen nakup vseh izdelkov, ki se nahajajo na spletni strani prodajalca: www.maximalium.si.

Cene so z DDV-jem.

Valuta pa je EUR.

Inexall d.o.o., Sodni register :Tržno sodišče v Zagrebu, vpisano po MBS:081195451

OIB:73509591502,Fallerovo šetlište 22, 10000 Zagreb, Hrvaška, EU

e-mail:  info@maximalium.hr

Telefon: +385 1 8009280

Lastnik je spletna stran www.maximalium.si 

Naročanje

Naročanje blaga je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Blago se naroča z elektronskim obrazcem ali po telefonu +385 1 800 9280. V kolikor prodajalec ne more dostaviti vseh naročenih artiklov, bo dostavil tiste, ki jih lahko, kupca pa bo pisno ali po telefonu obvestil o predvideni dostavi preostalih izdelkov. Kupec lahko sprejme ali prekliče dostavo preostalih izdelkov. Če kupec nima e-mail naslova, bo obveščen po telefonu.

Plačilo

Plačilo na žiro račun (spletno bančništvo, pošta, banka, FINA)

Vse cene so izražene v EUR z DDV.

Po prevzemu

Po prevzemu pošiljke od kurirske službe.

S kreditnimi karticami

American Express, MasterCard, Maestro, Visa, Diners

 

Plačilo s karticami v spletni trgovini:

American Express Diners Club International Visa MasterCard Maestro Discover Dinacard Mastercard® Identity Check™ Visa Secure

WSpay - Web Secure Payment Gateway

Naročene izdelke s stroški dostave kupec plača prodajalcu s kreditno kartico, po prevzemu ali s partnerskim računom na spletni strani prodajalca preko WS Payment Gateway z American Express, Diners, Visa, Maestro ali MasterCard. V primeru, da kupec blago naroči, a ga noče sprejeti, ima prodajalec pravico, da od kupca zahteva povračilo poštnine in stroške obdelave.

Vračilo in reklamacije

Ti pogoji, kot tudi posebni prodajni pogoji, navedeni z informacijami o izdelku, predstavljajo ponudbo Inexall d.o.o. za sklepanje pogodb. Uporabnik pogodbo lahko sprejme tako, da se prijavi in sklene naročilo ali drugače potrdi te pogoje, kar velja za pogodbo pod temi pogoji med uporabnikom in Inexall d.o.o.

Predmet in komercialni namen pogodbe je nakup izbranega izdelka prek spletne trgovine Maximalium s plačilom ustrezne pristojbine – cene tega izdelka. Pogodba je sklenjena s pomočjo komunikacije na daljavo (pogodba, sklenjena na daljavo) preko: tiskanih oglaševalskih sporočil z naročilom, telefonov z in brez človeškega posredovanja in interneta.

Ponudba začne veljati od trenutka, ko uporabnik sprejme ponudbo Inexall na enega od naslednjih načinov:

  • Z izbiro plačila in izpolnitvijo naročila kot registriran uporabnik Maximalium

  • Z izbiro plačila in izpolnitvijo naročila kot stranka Maximalium

  • Z izbiro plačila in izpolnitvijo naročila preko telefonske linije.

 

  1. V postopku registracije uporabniškega računa, si mora uporabnik izbrati naziv ali ime, pod katerim bo opravljal storitve, ter si mora izbrati varnostno geslo in navesti veljaven e-poštni naslov. Vsi podatki, potrebni za registracijo uporabniškega računa, morajo biti resnični. Prepovedana je uporaba ali izkoriščanje tujih podatkov.

  2. Uporabniški račun je registriran samo za eno osebo in ni dovoljeno izdajanje podatkov o registraciji in uporabniškem računu drugim osebam. Uporabnik mora sam čuvati podatke o svojem varnostnem geslu in uporabniškem računu. Uporaba tujega uporabniškega računa ni dovoljena.

  3. Ob kršitvi določb pogojev iz tega poglavja si Inexall pridržuje pravico, da po lastni presoji prekliče registracijo ali uporabniški račun, ne da bi bil dolžan uporabniku povrniti kakršne koli stroške ali škodo.

  4. Registracija (ki vključuje plačilo storitev) se smatra kot pogodba med uporabnikom (kot kupcem) in Inexall.

  5. Pogodba prične veljati takoj po zaključeni registraciji uporabnika, oziroma od dneva, ko uporabnik sprejeme ponudbo za sklepanje take pogodbe.

  6. S sklenjeno pogodbo, bodo uporabniku dostavljeni: potrdilo o sklenjeni pogodbi oziroma predpogodbeno obvestilo iz člena 57. str. 1. Zakona o zaščiti potrošnika (Narodni časopis, št. 41/2014), te pogoji te seznanijo s pravicah uporabnika na enostransko prekinitev pogodbe z obrazcem za enostransko prekinitev pogodbe iz člena 61. str. 1. in 2. Zakon o zaščiti potrošnika.

  7. Uporabnik lahko enostransko prekine pogodbo v 14 dnevih brez navajanja razloga. Uporabnik pogodbe ne more preklicati, če:

  • Če so bile uporabniku storitve v popolnosti izpolnjene in se je izpolnitev storitve začela z njegovim izrecnim predhodnim soglasjem, da se zaveda dejstva, da bo izgubil pravico do enostranskega preklica pogodbe, če je njegova storitev v celoti izpolnjena.

  • Če je predmet preklica pogodbe po dostavi odpakiran izdelek, ki iz zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primeren za vračilo,

  • Če je predmet preklica pogodbe izdelek, ki je zaradi svoje narave po dostavi neločljivo pomešan z drugimi stvarmi. 

Če želi uporabnik enostransko prekiniti pogodbo, mora s svojo odločitvijo seznaniti Inexall pred iztekom roka in to z nedvoumno izjavo, poslano po pošti (na Inexall d.o.o., Fallerovo šetalište 22, Zagreb), po telefonu na +385 1 800 9280 ali po elektronski pošti na  info@maximalium.hr, kjer mora navesti svoje ime in priimek, naslov, telefonsko številko, faks ali elektronski naslov. Lahko pa uporabi tudi navedeni, že napisan obrazec za enostransko prekinitev pogodbe,ki se nahaja na:

https://www.maximalium.hr/sadrzaj/uvjeti-kupovine-i-dostave--4.

Uporabnik lahko obrazec izpolni elektronsko in pošlje. V tem primeru mu bo Inexall poslal potrdilo o prejemu vašega obvestila za prekinitev pogodbe po elektronski pošti.

Uporabnik oziroma pooblaščena oseba za prevzem blaga ima 14 dni časa od prevzema blaga ali 14 dni časa od sklepanja pogodbe, da vloži obrazec za enostransko prekinitev pogodbe.

Če uporabnik enostransko prekine pogodbo, mu bo povrnjen denar, ki je bil od njega prejet, vključno s stroški dostave, brez odlašanja najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko je Inexallsprejel uporabnikovo enostransko prekinitev pogodbe. Razen, če je uporabnik izbral drugo vrsto dostave, ki pa ni najcenejša standardna dostava, ki je ponujena. Vračilo denarja je izvršeno na enak način kot je bilo le-to prejeto. V kolikor uporabnik želi drug način vračila denarja, nima nobenih dodatnih stroškov vezanih na vračilo denarja. Inexall lahko vrne denar po vračilu blaga ali po tem, ko mu je dokazano, da je blago poslano nazaj.

Uporabnik je dolžan blago poslati na naslov Inexall d.o.o., Fallerovo šealište 22, Zagreb, brez nepotrebnega odlašanja in v roku 14 dni od dneva, ko je Inexall sporočil svojo odločitev o enostranskem preklicu pogodbe. Uporabnik sam plača neposredne stroške vračila blaga. Uporabnika prosimo, da pred prekinitvijo pogodbe pokliče na telefonsko številko: +385 1 800 9280 ali pa napiše elektronsko sporočilo na:

 info@maximalium.hr, da mu razložimo postopek vračila blaga.

Kupec je odgovoren za kakršno koli okvaro blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen tistega, ki je bil potreben za določitev vrste, značilnosti in funkcionalnosti blaga.

Če se je na zahtevo stranke izvedba storitve začela v času enostranske odpovedi pogodbe, je uporabnik dolžan plačati Proteins world znesek, sorazmeren z dobavljenim blagom, ki je bilo dostavljeno pred obvestilom o prekinitvi enostranske pogodbe.

Obrazec za enostransko prekinitev pogodbe lahko prevzamete na tem naslovu:

https://inexall.hr/images/obrazac-za-jednostrani-raskid-ugovora-inexall-novi.pdf

 

  1. V primeru materialnih napak/pomanjkljivosti prodajalec odgovarja za materialne napake, ki jih prodaja na svoji spletni strani v skladu s pozitivnimi predpisi, zlasti z Zakonom o obveznih odnosih Republike Hrvaške.

 

V primeru vidne napake na izdelku pri prevzemu dostave (npr. poškodba embalaže), kupec ni dolžan prevzeti dostavljenega izdeleka. Dostavo izdelka lahko zavrne in nima stroškov dostave takšnega izdelka. Če kupec ob dostavi izdelek sprejme in prevzame, se smatra, da izdelek ni bil poškodovan oziroma ni imel vidnih napak.

Zaščita kupcev

3D secure zaščita vseh trgovcev in kupcev

  • WSpayTM uporablja najvišjo standardno zaščito in zasebnost podatkov

  • Vsi trgovci, ki uporabljajo WSpayTM so vključeni v 3D secure zaščito, ki kupcem zagotavlja, da je nakup varen

  • Številke kreditnih kartic strank se ne shranjujejo v sistem, sam vnos pa je zaščiten s šifriranjem SSL.

 

Certificiranje po standardih PCI DDS

  • Sistem WSpayTM pospešeno dela na tem, da povečuje varnost. Letos bo potrjeno, da deluje po najvišjih standardih, ki jih za imetnike kartic predpiše banka.

  • Standard za varnost podatkov PCI je standard, ki določa varnostne ukrepe za obdelavo, shranjevanje in prenos podatkov s kartice. 

Potrditev naročila

Obvestilo o potrditvi naročila bo uporabnik/kupec prejel na e-poštni naslov po nakupu, ki vsebuje vse, z zakonom predpisane detajle.

Dostava

Vsi paketi bodo zapakirani po predpisih in zaščiteni pred poškodbami. Dostavo na področju Hrvaške izvaja GLS dostavna služba.

Stroški dostave

Dostava na naslov

Poštnina za naročila pod 60 EUR znaša 6 Eur, medtem ko je poštnina za naročila nad 60 EUR brezplačna. Kupec si lahko pri naročilih nad 60 Eur kn lahko izbere enega od ponujenih daril brezplačno.

Za naročila nad 60 Eur si kupec lahko izbere le eno od ponujenih možnosti: brezplačna dostava ali darilo. Izbor obeh možnosti ni mogoč.

Zagotavljamo zasebnost

Zagotavljamo varstvo in tajnost vseh podatkov naročnika. Podatki morajo biti popolni in verodostojni. Zagotavljamo vam, da čuvamo in varujemo osebne podatke vseh naših kupcev, skladno z Zakonom o zaščiti osebnih podatkov, NN. Št. 103/2003 i 118/2006. Zbiramo samo nujne, osnovne podatke o kupcih/uporabnikih in seznanimo kupce o načinu uporabe njihovih podatkov. Redno dajemo kupcem možnost izbora načina uporabe njihovih podatkov, vključno z možnostjo odločitve, ali želijo ali ne da se njihovo ime umakne s seznama, ki ga uporabljajo marketinška podjetja. Maximalium spletna stran zagotavlja, da osebni podatki uporabnika spletne trgovine nikoli ne bodo vidni tretji osebi (razen osebam pooblaščenih služb izvršnih organov Republike Hrvaške za namene preiskovalnih dejanj na podlagi veljavnega sodnega naloga), brez predhodne izrecne privolitve uporabnika.

Izjava o zaupnosti

Izjava o zaupnosti je sestavni del pogojev za nakup in jo lahko preberete na tej strani:

https://inexall.ht/povjerljivost-podataka

Spremembe

Spletna stran Maximalium ima pravico spremeniti te pogoje in mora obvestiti vse registrirane uporabnik preko e-poštnega sporočila, ki so ga vpisali med registracijo. Če se ne strinjate s pravili uporabe in jih ne želite potrditi, Vas prosimo, da se obrnete na naše kontakte s svojimi pripombami in v tem času ne uporabljate storitev spletne trgovine.

Vprašanja in predlogi

Če imate kakšna vprašanja ali predloge, Vas prosimo, da nas kontaktirate na:

e-mail:  info@maximalium.hr

telefonska številka: +385 91 800 9080

Elektronska komunikacija

Z obiskom spletne trgovine www.maximalium.si, kjer komunicirate v elektronski obliki, se strinjate, da vsi sporazumi, obvestila, komunikacije in druge vsebine, ki vam jih posredujemo v elektronski obliki, izpolnjujejo pravni okvir, kot da so bili sklenjeni v pisni oblki.

Način vložitve pritožbe uporabnika

Skladno z Zakonom o zaščiti potrošnika obveščamo uporabnike, da lahko pritožbo glede kvalitete naših storitev dostavijo v pisni obliki na naslov: Inexall d.o.o.,Fallerovo šetalište 22, 10000 Zagreb ali po elektronski pošti na:  info@maximalium.hr

Odgovor na Vašo pritožbo vam bomo poslali v pisni obliki najkasneje 15 dni po prejemu vaše pritožbe.

Od 15. februarja 2016 lahko kupci svoje spore rešujejo tudi alternativno preko spletne platforme za reševanje sporov: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Pogoje nakupov lahko v PDF formatu prevzamete na tem naslovu: ovdje